My Exchange Year!

Eerste concert, Homecoming en meer!

Hey allemaal!

Zoals beloofd is hier dan mijn blog na Homecoming. Laat ik maar beginnen met wat in de voorgaande weken is gebeurd en daarna zal ik vertellen over afgelopen week. De afgelopen drie weken waren leuk, school was school, maar er waren leuke dingen die me bezig hielden.

Zoals allereerst mijn eerste Amerikaanse concert. Het was een concert met drie bands in een kleine zaal voor ongeveer 60 man. Ik ging erheen met Kat en het was erg gaaf om de sfeer in zo'n omgeving mee te maken! De band die we het leukst vonden heet Knox Hamilton, hun muziek is een beetje indie-rock. Waarschijnlijk ga ik 30 oktober weer naar een concert dus dat wordt vast net zo leuk!

Ook heb ik mijn allereerste kooroptreden gehad. Dit was op het ''pancakebreakfast'', een evenement georganiseerd om geld op te halen voor het muziekdepartement van onze school. Ouders en andere geinteresseerden konden pannekoeken komen eten, terwijl verschillende koren van Jenks High School omstebeurt een liedje gingen zingen. Dit was een leuke ervaring waar ik ook weer nieuwe mensen heb ontmoet.

Na deze twee dingen begon de zogeheten 'spiritweek', dit is de week voor Homecoming en de dagen in deze week worden gebruikt om de leerlingen enthousiast te maken voor Homecoming. Dit doen ze door elke dag een thema te kiezen en de leerlingen moeten zich dan verkleden. Dit waren de themadagen:

Maandag: 'Merica Monday, dit betekende dat we ons moesten kleden als iets dat met Amerika te maken had. Ik droeg deze dag sokken met de Amerikaanse vlag, want ik had niks anders.

Dinsdag: 'Tacky Tourist Tuesday', dit hield in dat we ons moesten verkleden als een toerist die niet heel modebewust is. Opzich vind ik dat sommige Nederlanders daar heel goed in zijn, dus dat was wel erg leuk om te doen. Op deze dag droeg ik shorts, een 'I love NY' t-shirt, een pet, de Nederlandse vlag en ik droeg mijn rugtas op mijn buik om te voorkomen dat 'ie gestolen werd natuurlijk. Dit vond ik wel de leukste dag om me te verkleden.

Woensdag: 'Wagon (western) Wednesday'', op deze dag moesten we verkleed gaan in western kleding, dit hield in blousjes met cowboyboots en cowboyhats. Ik heb niet echt veel western kleding, dus ik droeg een geruit blousje :)

Donderdag was het 'Tire out the Tigers Thursday'', dit hield in dat we naar school moesten in onze pyjama en op vrijdag was het 'Gameday Jersey' friday en op deze dag moesten we een sportjersey aan van ons favoriete sportteam.

Vrijdagmiddag begon dan echt homecoming. Eerst hadden we een parade waarin allerlei (sport)clubs liepen en reclame maakten voor hun club. Ik liep mee met the Thespians en dat is de dramaclub van onze school. Elke club had ook een homecomingqueen en die persoon mocht dan op een voertuig door de parade rijden (onze queen zat op een koets). Toen dat voorbij was, moest ik me klaarmaken voor iets gaafs. Ik ging namelijk met mijn American Sign Language class het Amerikaanse volkslied doen in gebarentaal op het footballfield. Dit was erg gaaf om te doen en dus een top ervaring! Nadien heb ik met mijn vriendinnen de footballgame gekeken en deze game wonnen we ruim (de score was iets van 65-3...).

De zaterdag, tijd voor het Homecomingfeest. Om drie uur 's middags had ik afgesproken met mijn vriendinnen om ons samen klaar te gaan maken voor de dance. Kat deed mijn make-up en Jordynn deed mijn haar en toen we allemaal klaar maken, hebben we snel even wat foto's gemaakt. Hierna zijn we naar een restaurant gegaan om daarna te vertrekken naar het feest. Het feest was heel gaaf en het was heel leuk om met mijn vriendinnen dit mee te hebben mogen maken. Hier even een foto van hoe we eruit zagen:

Vandaag ben ik aan het bijkomen van alle activiteiten, vanavond heb ik community group (een soort groep van mijn kerk) en morgen begint de normale schoolweek weer. Ik kijk weer enorm uit naar de dingen die nog gaan gebeuren en heb het erg naar mijn zin. Ik weet niet wanneer ik weer ga schrijven, maar binnen een maand komt er vast weer een nieuw verhaal bij :) Bedankt voor alle support! Ook al heb ik het hier naar mijn zin, ik mis jullie wel erg hoor!

All the love, Naomi

Reacties

Reacties

Wilfred

Dag Naomi, mooi om jouw verhalen die we via Skype gehoord hebben nog eens na te lezen. Activiteiten genoeg! Een heel goede tijd weer, love you en liefs uit Hattem !!

Annemarie

Goede morgen Naomi! Indrukwekkend iets te proeven van al je belevenissen, activiteiten en projecten. ''pancakebreakfast'' klinkt gezellig! Leuk idee voor de herfst/winterperiode die eraan komt! Veel plezier weer voor elke dag, in alles wat komt! liefs van ons, warme groet uit Zwolle

Sanne

Toppertje!! Trouwe volgster van je verhalen????! Dus weer super om te lezen! Wat is high school in NL maar saai als ik al je verhalen zo lees!!

Sanne

Ps. Die 4 ???? Moesten een smiley voorstellen, maar dat is niet helemaal gelukt..... :(

Luara en Edaurd

Hey Naoom!
Wat leuk om je verhalen te lezen. Het klinkt allemaal erg leuk en gezellig! Heel veel plezier nog! Liefs en kusjes uit Lissabon!

Marit

Heel gaaf om weer te lezen lieve Naoom!
Fijn dat je 't zo naar je zin hebt:)
Leuk om op deze manier jou een beetje in de gaten te kunnen houden, haha!
Heel veel plezier weer in de komende periode!
Veel liefs & een dikke knuffel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!