My Exchange Year!

Only 2 months left! :(

Hey allemaal!

Het is al een erg lange tijd geleden dat ik een blog heb geschreven. Dit kwam door de drukte afgelopen maanden, maar daarom heb ik nu ook wel extra veel te vertellen.

Afgelopen blog schreef ik nog veel over Mock Trial. Na de halve finale zijn we helaas uitgeschakeld, dus het seizoen was afgelopen. Wel zijn we 6e van de staat geworden, opzich alsnog best een prestatie! Mock Trial was echt extreem leuk om te doen en ik heb er veel van geleerd. Het was super om in echte Amerikaanse rechtbanken competities te kunnen spelen en ik heb er ook veel vrienden aan overgehouden. Ik ben dus erg blij dat ik dit heb kunnen doen!

Ondertussen heb ik samen met mijn vriendinnen Kat en Aspen een kleine fotoshoot gedaan in downtown Tulsa. Aspen is erg goed in fotografie, dus het was erg leuk om samen met Kat en haar dingen uit te proberen!

Terwijl we druk waren met Mock Trial, had ik ook ton aan musical repetities. Er werd dus erg veel tijd aan schoolactiviteiten besteed, gelukkig wel erg leuke dingen om te doen. Nu zijn we ook, sinds afgelopen weekend, klaar met de musical. Dit was een fantastische ervaring, de musical was erg professioneel gedaan en ook hier heb ik erg veel fantastische vrienden en herinneringen gemaakt.

Nog voordat we de musical hadden, zijn we op Spring Break (voorjaarsvakantie) geweest. Samen met Dyon (uitwisselingsvriendin), haar gastmoeder en nicht van haar gastmoeder gingen we naar Nashville, Chattanooga en de Smoky Mountains. We vertrokken op zaterdagochtend en 's avonds kwamen we in Nashville aan. Op zondag hebben door Nashville rondgelopen en hebben we veel gezien van de country city. Op maandag zijn we doorgereden naar Chattanooga en die dinsdag hebben we een dag besteed op de Look Out Mountain. Deze plek had veel bezienswaardigheden, waaronder een grot met een waterval erin, een 'trein' die in een hoek van meer dan 70 graden naar beneden en boven ging. Het laatste wat we zagen was de Look Out Mountain zelf, hierop kun je uitkijken over zeven verschillende staten. Deze dag was dus gevuld, met erg veel hoogtepunten. De volgende dag gingen we door naar ons appartement in de Smoky Mountains, dit is een gebergte in het westen van Tennessee. Hier verbleven we vier dagen, waarin we hebben gewandeld, veel gezwommen en genoten van de natuur. Op de derde dag, switchten we van appartement, omdat ons eigen naar gas rook en het brandalarm maar af bleef gaan. Uiteindelijk bleek er geen gevaar te zijn in ons oude appartement, maar we besloten toch naar het nieuwe appartement te gaan. Dit was een goede keuze, want het was het meest luxe, op de top van de berg, met een fantastisch uitzicht en een jacuzzie midden in de slaapkamer, erg gaaf dus! Op de laatste zaterdag reden we terug naar Tulsa, het was een erg geslaagde Spring Break.

Op dit moment ben ik bezig met school, voorbereidingen voor prom en ik spreek veel met vrienden af. Ik heb al een promdress binnen, want die heb ik kunnen lenen van een aardig gezin uit mijn kerk. Verder gaat het nu ook over de promdate, als ik die heb, komt er wel een foto voorbij op Facebook, prom is namelijk al op 30 april. Verder ga ik op 23 april naar een 80's prom, hiervoor moet ik verkleed, dus suggesties voor een '80's outfit/persoon' zijn welkom :) Op 16 mei is graduation (diploma uitreiking), maar ik verwacht voor die tijd al wel weer een nieuwe blog te hebben geschreven over prom, dus dat duurt nog even.

De tijd gaat extreem snel, er is alweer 2 en een halve maand voorbij, dus nog maar 2 maanden te gaan.. Ik heb nogsteeds zin om mijn familie en vrienden weer te zien, maar ik ga het denk ik wel erg zwaar vinden om afscheid te moeten nemen van al de mensen die ik hier heb leren kennen. Ik ga dus nog maar even extreem genieten van de aankomende maanden

Smile

Liefs!

Reacties

Reacties

Sanne

Doe dat Naomi!! Geniet!

Groetjes Sanne, Ben en Noortje

Oma Juurlink en tante Hanneke

Heerlijk om je zo te kunnen volgen. Geniet van de laatste tijd.
Je afscheid zal zeker niet meevallen en het is maar zo zover.
Bedenk wel dat het contact met je nieuwe vrienden vast zal blijven, dat gaat vandaag de dag veel makkelijker met internet.
wij verheugen ons je weer te zien, maar geniet vooral nog even.
liefs van ons????????

wilma

Tjonge, als je alles opschrijft lijkt het nog veel meer wat je allemaal meemaakt. Heeeeeeel gaaf Naomi! liefs mam

Wilfred

Wat een activiteit, mooi om te lezen! Liefs pap

Eduard

Gaaf!

Essie en de Ressie

He naoom,

Heel veel genieten nog, super wat je allemaal meemaakt!!

Liefs van ons

Martine

Wat een festijn en wat een gebeurtenissen allemaal, leuke dingen! Leuk om te lezen!

Lavender

Superleuk Naoom :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!